Uppesittarkväll med Lotta

Ja, men det blir uppesittarkväll med Lotta Engberg ikväll med familjen. Jag ska försöka att vara mindre bitter mot min familj för "juldissen" men faktum är att jag såg fram emot att fira julen med alla familjer men nu är det som de är, familjen är full av "backstabbers" och snart får man göra en "Jaana" och klippa av all kontakt med alla, jag har fan i mej fullt upp med att koncentrera på min egen familj, jag behöver knappast en extern familj som dikterar vad jag gör, får göra eller borde göra...

Att vara bitter gick mindre bra men det går snart över ska du se... Nu ska jag ge mig ut i julruschen och handla blöjor, bingolotter och nåt litet till Camilla, men innan det ska jag diska bort från maten, jag lagade bara köttbullar och makaroner idag, så jävla lätt att göra husmanskost istället för springa till Sunrise. Jag läste på text-tv att matpriserna kommer sjunka i början av nästa år, det vore ju fantastiskt, nu gällde det visserligen mejeriprodukter och kött, får väl se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Pink Winter | Bebis i April

Älskar dig hjärtat, men du vet att överraskningar inte är min grej :)

2008-12-23 @ 15:59:03
URL: http://pinkwinter.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0