Vips så var den lika borta som Blondinbella...

...ja snön, alltså:) Ja, all snö har nästan smält bort och jag tror inte den kommer tillbaka till nyår heller, men jag vet inte om det göt någon skillnad om den likväl ska töa bort?
Så nu återstår ca 35 dagar och 21 timmar kvar av min hungerstrejk för barnens rättigheter och än så länge går det bra, Jag hungerstrejkade för mänskliga rättigheter för ca 6 år sen och det gick bra, jag gick ner 19,5 kg på 28 dagar och samtidigt så gjorde man en god sak, den gången bodde vi i ett stort militärtält på Söder, sthlm. Jag tror inte det ska bli något problem att fixa det här, men det är konstigt att jag inte minns att jag var hungrig en enda gång från senaste gången:)

Man kan tycka att det är en rätt banal grej att hungerstrejka för barnens rättigheter hemma för det lär väl inte göra nån skillnad, eller?
Jag tror inte att någon som sysslar med dessa frågor kommer röra en fena men det handlar mer om att slå ett slag för ämnet, det är förjävligt att vi lever i Sverige år 2008, snart 2009 och att barn tvingas fara illa dagligen. Det kan mycket väl vara så att vuxna inte kommer ta någon notis av detta men jag försöker ändå.

Den första veckan blir kämpig, blir som en avgiftning för kroppen. Men de ska vi nog reda ut. Nä, nu ska jag kila vidare här.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Du kommer klara detta galant!!!!

Ska länka till dig från min blogg för jag tycker detta är såå starkt gjort av dig!!!!!



kramar

2008-12-27 @ 07:26:34
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Oj jag blir imponerad över att du klarar att genomföra hungerstrejker. Pga sjukdom så hade jag tre månader då jag enbart kunde leva på flytande föda och jag höll på att bli galen av hunger, jag fungerade inte över huvudtaget.



Men jag håller tummarna för dig och kommer med spänning följa din kamp.

2008-12-27 @ 09:15:10
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Malin

Men hur funkar det, du ska alltså inte röka eller äta. BARA dricka kaffe och vatten?

2008-12-27 @ 10:07:18
URL: http://moolin.se
Postat av: Agnieszka

Jodå, nu har den värsta chocken lagt sig... visst kommer det lite tårar när man tänker på henne och så men så kommer det ju vara nu ett tag.



Hoppas ni får en fin dag!

kramar

2008-12-27 @ 11:09:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: patrik

haha lika borta som blondinbella.. haha hon e totalt väck

2008-12-27 @ 13:44:59
URL: http://patriknilsson.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0