Äntligen mitt rätta jag...

Så nu har mitt rätta jag kommit fram, kaffetanten personifierat, så underbart att komma ur garderoben:)

Camilla har gjort en ny design åt mig på begäran, jag är skitnöjd, vad tycks?
Lite avis är du la;)

Isabella är ju snart 18 månader och maten är ju en stor grej då, kanske mest för oss föräldrar. Så hon har ju slutat med vällingen och då är det ju viktigt att hon äter på dagen så att hin inte är hungrig när hon ska sova, lite som vi andra vuxna, typ:)

Så idag gjorde hon det... Hon åt upp sin mat själv med sked (och lite händer). Hon verkar ha förstått konstruktionen kring detta med hur en sked funkar, så stolt jag är :)
kväll blir det väl "Idol" tror jag, måste ju hålla på Johan Palm (Mjölbysonen), annars tycker jag att det är ganska tunt med talanger, bäst är ju Kevin (we love him här) och sen natuligtvis socker söta Anna... Jag hoppas Kevin eller Anna vinner...

Nåja, nu ska jag göra lite hemsidor här, lev väl mina vänner



Läs även andra intresanta bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh tack! Desamma :)



Hoppas allt e finfint med dig o att du får en toppenhelg!

2008-11-14 @ 16:53:13
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0