Ett helt vanligt inlägg

Så där ja, nu är vi tillbaka på normalt manér, skönt med lite omväxling. Som jag berättade förut så skulle vi göra "Mac n Cheese" idag och Camilla gjorde den skitgod men hon är inte på topp idag och blev jätte missnöjd, helt felaktigt om du frågar mig. Hon är dessutom hur sexig som helst i hennes nya "frippa", I just love EVERYTHING about her...

Isabella är på dåligt humör, kanske en annan också hade varit i fall bara var 10 ord jag kläckte ur mig gick att förstå och att hon dessutom varit vaken sen fem i morse kan också bidra. Hon sover lite nu, det kan hon behöva, hon får panikutbrott och gråter hejdlöst när hon är så där trött.

Nu ska jag ta tag i disken och dammsuga lite, det är avslappnande, tycker jag.

Jag passar på att skicka ut en hälsning till Charlotte, en av mina favvobloggare, som känner sig lite nere... Krya på dig:)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0