Familjeliv när det är som bäst

Alltså, min "powernap" förvandlades till "Crazy beutysleep", inte helt ok men jag är åtminstone utvilad. Sedan sprang jag (tänk er den synen) till affären för att skicka pappas f-pressent, han fyller ju 66 i morgon. fter att ahn dlat gotta så de räcker sitter jag nu här framför "lappen" igen. I dag är det ju torsdag och de betyder att det är "Desperate Housewifes" idag och att jag inte gör annat än sitter här då Camilla gluttar på det. Jag fortsätter veckan tema (som är romantik) med att köpa lite rosor åt Camilla, hon har för övrigt byggt ihop nåt vi fick från Libero idag, hon sa att det var en telefon men jag vet inte jag.

Kolla in lite bilder nedan;)


Rosorna som jag köpte till Camilla


Är hon inte lite gullig,
hon som inte ens gillar
sin napp?



Vad ska jag säga, tjejen
gillar helt enkelt choklad
och vem är jag att neka
henne det;)



Jo, jag vet... vacker som
få och med unika kvalitéer
som pyssel ;)



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0