Fredag igen

Jaha ja, man hinner kanppt blink mellan helg och vardag här. Nu var det då fredag igen. Ikväll har myst lite grann med god (enligt mig) lyckling och barbeque pommes i rolig form och nu väntar idol för oss. Isabella har varit i full fart hela dagen och gick faktiskt inte och lade sig förrän nu för fem minuter sen. Snart tar vi väl fram chipsen och börjar mysa lite till innan sängen väntar. Jag knäppte lite bilder och filmade idag när vi åt och var ute, mycket nöje;)











Kan kanske tyckas att jag tjatar mycket om min familj men faktum är att jag lever exakt det jag drömt om hela mitt liv och jag LÄNGTAR VERKLIGEN tills vi får vår tillökning i April;)

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0