God natt

Nu är det minsann dags för den här herren att krypa till kojs. Har varit en lång dag med en del besvikelse men också mycket skön glädje. I morgon ska Camilla till BVC med Isabella och jag blir ensam en stund. Jag ska försöka ta tag i webbtidningen och uppdatera lite.

Jag måste säga att det är skönt att leva utan mobil, trots att det inte ingick den ursprungliga planerigen så är det en befrielse, mindre trevligt för den som ska försöka få tag på mig, men då får man istället skicka ett litet trevligt mail.

Jag går fortfarande omkring och funderar kring det här men anonyma kommentarer. Om man nu läser en blogg som skrivs av en person som man uppenbarligen inte håller av (för att uttrycka sig milt) då måste man ju ställa sig några frågor angående det, eller det gör jag i alla fall.

Fråga 1A:
Om du nu hatar personen så innerligt att du måste vara kränkande mot denne, varför genomlida den stressen att läsa dennes blogg och reta upp dig, är det inte bättre att bara låta bli att läsa?
Fråga 1B: Om du nu trots allt måste läsa personen i frågas blogg, kan du inte vara vuxen nog och stå för dina åsikter genom att underteckna ditt namn?

Det är öppet för alla anonyma kommenterare att besvara, vore intressant att veta hur ni anonyma tänker eller om ni gör det i huvudtaget, och ja, det är okej att vara anonym, den här gången i alla fall:)

Glöm inte att skriva på protestlistan MED DITT NAMN *LOL*




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: J O N N A

*Hej!

Ja det är väldigt tråkigt när den där sidan kommer upp hela tiden, men mest blir jag nog förbanand haha!

Självklart, det är okej! Oj, skoj att höra :D

Väntar du och tjejen barn? grattis isåfall!:)

2008-11-10 @ 07:30:57
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: rox

Lagomt påfrestande när anonyma skriver sina kommentarer och tror dom kommer undan. Om de anonyma inte gillar personen i fråga så kan dom väl hålla det för sig själv eller helt enkelt sluta att läsa bloggen.

Ha en trevlig dag :)

2008-11-10 @ 10:39:12
URL: http://rixxi.blogg.se/
Postat av: rox

Jadå länka du =) alltid roligt att läsa nya bloggar hehe :)

2008-11-10 @ 14:34:52
URL: http://rixxi.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0