Jo men jag lever - Knappt

Ja, men då sitter man här igen, framfor "lappen" och skriver i sin blogg. Pappa fyller 66 idag, grattis. Han berättade att vi är inbjudna till festligheterna i jul uppe hos morsan och honom, fett kul. Uppenbarligen ska brorsan och syrran med familjer dit också, trångbebott tänker jag, Ska bli hur kul som helst. Mamma har gått och blivit kökschef på det stället där jag gjorde min praktik och x-traknäckte under kockskolan, är inte de lustigt så säg. Nu ska jag kila i väg till affären innan man somanr stående.

Btw...


Jag hoppas Johan Palm eller Alice årker ur idol idag, Heja Kevin och Robin;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin header!

2008-11-28 @ 21:54:44
URL: http://junitjejen.se

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0