Men faaaaaaaaaan

Ja, men städning gick ju bra, eller?????

Ja, men visst, dammsugaren pajade så nu måste man köpa en ny sådan också. Faaaaaaaan också... Så jag fick lite tid över till att fundera på vad jag ska göra för mat idag och fallet föll på Köttfärslimpa och kokt potatis, ska bli kul att göra något annolrlunda med köttfärs än de vanliga köffärsrätterna. Nu måste jag sopa hela j-la lägenheten medens Camilla är och handlar, freakin jippi

Jag hämtar mina recpet på recept.nu, så jävla bra recept alltså...




Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ne de förstår jag. Jag ska åka till ullared imon, på lördag blir det julmarknad och fest för syrran och söndag jul på liseberg och julpynt med fika.

2008-11-27 @ 11:20:19
URL: http://charlotte87.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0