Men hallå, de blåser lite

Så nu är vi hemkomna från Mjölby och det var inte direkt sommarväder där.
När vi klev av bussen och skulle gå de två hundra meterna från bussen till BVC lyckades vi bli fullständigt dyngsura.
Så där satt vi och väntade på att få träffa barnmorskan (eller vad hon nu var), vi såg helt nerkissade ut men de var vi inte ensamma om så det var väl okej, Vi köpte ett nytt spel till PS:et, jag vet inte vad det var för spel riktigt (jag är inte så insatt som Björn Gustafsson skulle sagt)

Nu har vi ätit tacos idag igen... Tjatigt? Nja, men gott och nu är man väl ganska mätt och belåten. Nu ska jag fila lite på tidningen, lev väl mina vänner:)

Lyssnade precis på webbradion (Din gata) och de sa att det kostar 40 öre att tillverka en hundralapp;)



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Millia

Och jag älskar dig mitt hjärta.

2008-11-10 @ 17:03:04
URL: http://dessiiy.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0