Nr 100 och hur kunde det här hända?

Det är mitt 100:ade inlägg på den här bloggen, kanske ingen stor grej för alla storbloggare där ute men för en annan som verkligen haft problem att stanna på en och samma blogg så är det värsta grejen:) Så grattis, Toni. Man tackar;)

Sen till det lite tråkigare. Hur f-n kunde allas våran Anna åka ut ur idol?

Jag blev tårögd faktiskt, jag gillar hennes röst skarpt och att Johan Palm inte åkte ut var skandal. Får jag som Mjölbybo säga så?
Ja, men det spelar ingen roll, killen KAN INTE SJUNGA, sant men sant... Jag har diggat Anna sedan hennes första audition. Att en 16-åring kan ha en så otroligt härlig röst är helt otroligt, jag hoppas verkligen att något skivbolag "snappar upp henne, jag skulle INTE tanka hennes platta utan faktiskt KÖPA den. Inte för att man laddar ner så väldans här ändå. Robin B var som en helt annan atrist i dag. Ja, jag säger artist för helt plötsligt hade han blivit just en artist. Undrar om pressen att bli den "bästa Robin" varit för mycket tidigare eller var det at de fick åka hem en sväng? Vissa hade tydligen inte fixat det lika bra som Robin. Alice låtval var ju bedrövliga och jag vet inte om "Because of you" är en låt man ska dedikera till någon som man älskar, men vet jag... Kevin Borg, vilken snubbe. Så charmig, så duktig och så ödmjuk, ja det gillar vi skarpt. Jag förstår verkligen att han är det bästa som hänt i hans flickväns liv, han är ju nästan det bästa som hänt i mitt liv. Eller inte riktigt men jag gillar verkligen honom och hans silkeslena röst, inte att förglömma, hans sängkammar blick går inte av för hackor.

Min dotter Isabella vakande nyss, mitt i natten, med en mardröm och skrev rakt ut. Jag blev livrädd för Isabella är inte den som gråter så där i första taget men efter att vi båda lugnat ner oss satte vi oss i soffan med lite dryck och diksuterade finanskrisen, hon somande i mina armar efter en minut och jag måste erkänna att jag själv slumrade till. Ni ser, finanskrisen har sina fördelar:)

Nä, nu är det dags för att styra kosan mot sängen. Det har varit en fulländad dag. Vet inte vad det är, men den sista tiden har varit helt underbar, Jag och Camilla är mer kära i varandra än någonsin tidigare. Vi gör daker och skrattar ihop som vi gjorde när vi träffades och det känns verkligen otroligt bra att kunna påvisa det med tanke på alla runt omkring oss som motarbetat oss från början. Där ser ni, man ska inte lyssna på andra när det kommer till sitt hjärta helt enkelt. För alla konstiga tankar och funderingar som du har bär säkert den du är kär i också, brukar vara så.

Jag har anmält mig till Blogg SM på riks, inte för att man har en chans att vinna eller ens bli omnämnd där men om jag skulle backa på allt som antagligen inte kommer slå in så skulle jag väl fortfarande sitta hemma i Västernorrland och ångra allt jag INTE gjorde. Anmäl dig du också, jag är inte rädd för lite motsånd;)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0