Nu är det kväller ;)

Ja, nu börjar det bli sent, Jag känner mig förvånansvärt sliten. Jag har dock en del att stå i innan jag ska glida i säng, kanske blir det ett inlägg till innan jag glider i säng. Jag har sutiit och tittat på Hockeykväll nu, jag gillar Niklas Wikegård skarpt. Han är en skön snubbe som aldrig hymmlar, raka rör liksom. Jag tror att världen skulle må bättre av fler som honom, speciellt inom politiken, jag gillar inte den här "hysch hysch" mentaliteten som finns runt omkring oss. Jag tar hellre en otrevlig sanning än en förskönad lögn.

Jag ska inte tala om sanning och lögn, jag är inte rätt person att hålla i det ämnet, men någon borde.

Jag hoppas jag får några premunanter på min bloggkoll, vore skönt att få vakna till det i morgon. Nej nu måste jag sätta fart...

Lev livet innan någon gör det åt dig

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0