Nygammalt

Så jag har funderta ett tag nu och kommit fram till följande... Att jag ska ta tag i en ny gammal karriär, nämnligen att producera musik, har precis börjat igen och testar lite nya grejer som dansmusik med a bit soul...
Jag ska försöka lägga upp låtarna eftersom här får ni själva säga vad ni vill...
Jag mailade en gammal kollega om detat och han blev helt salig och jag blev aningen rörd.
Ska bli grymt skoj och kanske är det just detta som saknats den sista tiden, ett för mig naturligt sätt att uttrycka mig igen. Den här gången är dock för min egen skull, utan några som helst önskiningar om att göra en platta utan bara för att få rensa luften och vem vet, kanske blir det lite mindre psykbryt som idag exempelvis.

Läs även andra intressanta bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: antonia

man tackar så mycket ! :) , men blev en stillsam fredag som jag vara sov bort :)

2008-11-15 @ 10:31:53
URL: http://antoniiahallin.blogg.se/
Postat av: T H I S N E Y

*Kul med musik!:)



Haha ja Essie är skitsöt. Fast hon ser ut som en gammal kärring tycker jag, haha.

Haha vilken lurig dotter ni verkar ha



TAck. Ha en fin helg!

2008-11-15 @ 11:24:48
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Daniel

Me like, väntar på att höra din musik.

Men snäll sig att det e lite finska rytmer med oxå!!? ;)

2008-11-15 @ 13:09:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0