Sluta röka - intelligent eller inte?

Fredag förmiddag. JAg sitter här med min kopp te och njuter nästan. SUget efter kaffe finns där men är inte särskilt påtaglig eller ens jobbig. Jag har fortfarande kvar en del cigg från i går men känner inget direkt behov av att röka just nu. Jag sa det till Camilla igår, man borde åka upp till fjällen någonstans under tre veckor utan cigg och kaffe, bara mat så man klarar sig tills man fått ut alla gifter ur kroppen.

Jag var på en tillställning i tisdags kväll och d¨kom rökning upp på tapeten. En kvinna som jag har svårt för men som jag ändå försöker lyssna på sa att hon lurade sig själv när hon skulle sluta. Hon sa till sig själv att hon var för intelligent för att röka och menade på att de som röker inte är särskilt intelligenta... Well, thanks eller nått!

Nåja, återstår väl att se om jag är intelligent eller inte.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt te, lira lite NHL och skriva lite på pamamba.tk


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0