Söka jobb - Check

Så där ja. Nu har man söt jobb också. Jag sökte en tjänst som nattportier på SAS Radison i Linköping, jag tror det ska passa mig som handen i handsken.
Jag har insett att jobben som journalist inte haglar så där jätte tätt här I Östergötland och eftersom vi ganska nyligen flyttade hit så har jag inget intresse av att flytta.
Därför får man återgå till "urbranschen" för att kunna tjäna ihop lite kosing.
Nattjobb funkar skitbra, då får jag träffa Isabella lite innan jag måste åka och språkkunskaoerna i finska, svenska och engelska bör komma väl tillhands i detta jobb, nu gäller det bara att få jobbet också. Nu har jag gjort en del av dagens todo-lista nu ska jag städa, diska och förbereda lunchen... På återseende;)



Läs ä
ven andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0