Söndag

Så jag var lite sliten igår så det blev inget bloggande. Isabella var på dåligt humör precis som Camilla och jag själv. Om det är något jag lärt mig så ska man inte blogga då. Nu är det emellertid Söndag och jag är på riktigt bra humör med mycket energi, kan vara för att jag sovit ganska många timmar i natt. Idag har jag hunnit dammsuga och skura hela lägenheten, om än aningen slarvigt.

Idag blir det karré och potatisgratäng till middag, det var så länge sen man gjorde något som tar lite längre de vanliga tio minuterna i köket. Jag har skivat potatisen som nu ligger i ett saltlag för att förhöja smaken lite, ska strax till affären för att köpa "lite" grädde och sen är det bara att laga.

Dansbandskampen var inte så intressant igår. Lars Kristerz är fortfarande hur sköna som helst och jag hellre sett att dem hade varit med i melodifestivalen istället för Scotts men det är väl som med allt, utseende och traditionella snygga pojkar före oss andra.

Jag vet inte om det händer så mycket spännande idag, jag ska väl försöka spela lite NHL för sista gången innan det försvinner sen blir det ju säkert Parlamentet och Wallander ikväll och relativt tidigt i säng. Tror jag måste in till Mjölby i morgon för att snacka med svärfar och anmäla mig på AMS.

Kram på er
//Pappa Toni


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0