Totalt ur balans

Jag är fullständigt ur balans, fan inget är bra. Jag satt precis och spelade "Myth Makers" på PS2 och blev undan knuffad, som varje gång jag spelar, men nu fick jag världens psykbryt, jag skrek och kastade dosan åt h-vete. Jag vet inte vad det var som hände, totalt psykbryt, tror jag åkt på total soppatorsk hela veckan rent mentalt. Problemet är bara att det inte finns ett enda mörkt moln på himmlen just nu i mitt liv men ändå bryter jag dagliegn samman på ett eller annat sätt.

Jag måste hitta ett sätt att få ut dessa utbrott i ett annat forum än i vardagsrummet med familjen, fy fan vad jag skäms. Jag är så sjukt röksugen och vill inte gå ut och röka för att jag måste gå förbi Camilla... Usch

  Läs även andra intresanta bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jo hej du :) Kul att du tittar in :) Nice blogg :)

2008-11-14 @ 19:56:02
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0