5 minuter innan 1:a advent

Ännu en dag har nått sitt slut. Jag har kaft tryckande huvudvärk hela dagen som slutligen gett med sig, tack och lov. Blir tyvärr inget julfirande med pappa och familjen för nu skulle syrrans familj dit också och då fanns det inte plats för oss och även om det funnits plats för oss hade jag inte åkt dit för att jag inte tål hennes gubbe. Vi får helt enkelt fira jul här hemma vilket funkar alldeles utmärkt, däremot kan det vara så att vi tar en sväng till farsan under veckan och stannar några dagar, vet inte hur det blir, vi får se. Jag ska dock erkänna att man känner sig aningen åsidosatt när det blev så här, så sent som i går så skulle syrrans familj inte dit men så fort löpelden spridit sig om att vi skulle fira jul hos farsan så bestämde de sig väldigt snabbt, var väl bra det iaf, inget utan nåt gott:)

Imorgon är det skyltsöndag i Mjölby med lite annat smått och gott som står på tur och det ska bli roligt att komma hemifrån en stund. Vi har suttit klistrade här och det har väl varit mindre kul ska jag erkänna. Nu verkar dock Camilla ha blivit sjuk så det kanske bara blir jag och Isabella som åker, det där brukar reda sig i slutändan.

Camillas designer verkar ha blivit väldans poulära, tycker att hon jobbar hela tiden med att göra någons blogg men det är jag inte dugg förvånad över, hon är fantatsikt duktig på design i huvudtaget, sen är det sedan tidigare känt att hon har bra smak, hon valde ju mig *wink wink*
Hela den här situationen är ganska upp -och nervänd faktiskt. Förut var det jag som satt och jobbade med datorn hela tiden och Camilla som satt och lekte med Isabella och sköta resten, nu när hon har så mycket jobb så sköter jag mycket mer av den biten (i förhållande till vad jag gjorde förut) men jag ska berätta att det är något som passar mig skit bra. Jag älskar papparollen och kan faktiskt inte tänka mig något annat än att vara just pappa och bevisligen har jag en del år av det framför mig.

Nu ska ta och avsluta skrivande för idag, återstår hela 5 minuter av detta dygn nu. På återseende;)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: rox

Jadu, den människan ska ha en redig smäll haha!

Känns som man bara betalar räkningar och inte får ngt över själv :S

2008-11-30 @ 01:46:47
URL: http://rixxi.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ha en bra pikku-joulu nu världens bästa isä!

2008-11-30 @ 03:06:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Millia - Väntan på vår bebis

du är underbar och jag älskar dig mest av allt.. :)

2008-11-30 @ 08:52:42
URL: http://millias.blogg.se/
Postat av: Mezzie

Jaa hon är såååå duktig och super gullig som hjälpte mig med headern!

Va stolt över henne ;-)

Ha en underbar 1:a advent nu och hälsa så gott!

Kram

2008-11-30 @ 12:41:59
URL: http://missmommy.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi så sant så!



Hoppas allt är bra med dig och din familj.



Önskar er en alldeles underbar advent!

2008-11-30 @ 12:44:16
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0