Jo, jag säger då det

Den som läst min blogg någorlunda kontinuerligt vet att jag har väldiga "issues" med julen, jag tycker helt enkelt att det inte handlar om familj och att bry sig om varandra vilket resulterat i en någorlunda synisk tillvaro. Idag pratade jag iaf med min pappa och han menade att att vi borde fira jul hos familjen uppe i Västernorrland, vilket gjorde mig fantastiskt glad eftersom jag saknat min familj ganska mycket. Så jag började leta tågbiljetter inför detta och vips så handlade allt om pengar igen, en enkelbiljett för mig, Camilla och Isabella kostar oss 1698 kronor!!! Jag blir så jävla trött så det finns inget slut, vanligtvis kostar denna resa för familjen max 700 spänn men SJ vill tydligen utöka julbonusen och dubblar priset så nu kommer ändå den här jävla julstressen om pengar osv men jag vill verkligen åka dit, jag vill och jag vill verkligen men vi får se vart det hela kan tänkas sluta.

Jag har haft "skallebank" hela dagen och den vill verkligen inte ge med sig, jag är livrädd för att gå och lägga mig med den här huvudvärken för att sedan vakna med densamma. Jag vet att detta har med mina ögon att göra. Synen har halverats de senaste veckorna och jag ser mer suddigt än någonsin, nu kanske någon klyftig person säger att jag ska gå till en läkare men jag är livrädd för den yrkeskåren, för att vara lite lustig, dem letar bara fel på en:)

Nej nu får jag nog ta och sova en stund ändå, hur mycket de än må smärta i pannloben!

Jag lägger till en låt här som jag inte lärt mig texten på så nu ska jag väl lära mig den också;)





På återssende ni trogna;)

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0