Vad glad jag blir;)

Fan vad det är kul att få kommentarer, jag blir skit lycklig:) Tänk att en sån liten grej kan få en på så bra humör, jag blir alldeles till mig här nu:)

Kul är det dessutom att vara ute på "banan" igen som skribent, fick min artikel publicerad på Newsmill.se som jag måste säga är en brilliant idé, jag rekommenderar alla att besöka sidan.
Nu är det kväll igen och jag råkade förlänga min tupplur med ca två timmar så jag är lite lagom pigg nu, kanske för pigg men jag ska i säng tidigt för det var otroligt skönt i morse att få läsa morgontidning i fred oh dricka min första kopp i total tystnad och eftertanke, det är något jag behöver. Jobbsöakndet fortsätter i morgon, tycks inte finnas mycket jobb över för kockar/journalister/KAM:are, tyvärr. Jag vill inget annat än jobba för att vi ska få en lite trevligare tillvaro, jag får väl i värsta fall börja frilandsa som skribent igen annars men helst inte för det är en sjukt tuff bransch.

Camilla sitter och glor på "Desperate Housewifes" vilket jag hatar så in i norden så då får jag alltid tisdags kvällen i ensamhet framför datorn, något som kan vara skönt. Måste också påpeka att romantiken fortsatt att flöda idag, jag köpte ett nytt halsband till Camillas smycke som gått sönder, hon verkade ganska glad över det och sen avskutade vi kvällen här med kebab framför tv:n. Det kanske inte är så där jätte romantiskt men lite i alla fall. Jag ska försöka sprida lite romantik här hemma varje dag, då blir det inte så mycket att ta igen. Jag tror inte jag köpt en ros åt Camilla på säkert två månader, får råda bot på det snart.

Lev väl;)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Mezzie

Jaa så känner jag med =) man blir ju på toppen humör =)

Härligt när man kan bli så där glad för några ord bara!

Nä nu sk ajg uppdatera igen sen försöka sitta och pilla lite med stilmallen men blää sååå svårt :-/

Ha bästa kvällen!

2008-11-25 @ 22:28:38
URL: http://missmommy.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0