Hemkommen

Ja, men vi har precis klivit innanför dörren när man sätter sig vid datorn igen. Vi åkte en tripp till Motala för att inhandla kött, kan låta lite barbariskt men det låter värre än vad det är. Hur mycket jag än älskar mitt lilla Coop Konsum i Skäninge så är de så att kött är svindyrt så den här gången valde vi ICA Maxi Motala.

Jag ska strax till mitt s-möte här i Skänninge men innan dess rekommenderar jag en bra blogg av Beatrice Brorson, hon skriver på ett intressant och roligt sätt, missa inte det. Jag bör väl dyka in under kvällskvisten också men de blir en tidig kväll, jag har seminarium i morgon i Mjölby om "Mäns våld mot kvinnor och barn"

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0