Inte så kul...

...att vara rökare idag, det är regnigt och blåsigt. Men som tur är finns det andra saker att glädja sig åt som... som... som... Ja, men man får glad att man lever, att man är lycklig, att man har hälsan i behåll (nåja) och att livet går vidare.

Idag tänker jag inte göra så mycket mer än att blogga, dricka kaffe och möjligen maila. Jag är förvånansvärt sliten i kroppen och känner mig lite nere, men de ter sig kanske med tiden. Jag måste uppsöka min läkare snart, armen har värkt intensivt i vecka och de svåraste har varit att uppehålla humöret, smärtan ebbar ut när man inte tänker på de så mycket.

Nå väl, ha en trevlig söndag och kom i håg att ställa tillbaka klockan en timme, de hade jag iaf glömt;)

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0