Man gifter upp sig

Som ni ser har jag fått en ny design på bloggen, tack vare min blivande fru Camilla har jag fått en snygg och sexig blogg igen. Snacka om att man gifter upp sig, finns inte mycket gnälla på vad gäller henne...

Idag har det varit en trevlig dag med två möten och hemmastök i form av städning. I morgon är det KBT (Kyrkans barntimmar) eller "öppethus" som det kallas här. Finns en bunt med trevliga föräldrar där och en massa goa ungar, Isabella stormtrivs där och vi föräldrar klagar inte heller. Fick med ett debattinlägg i dagens Corren, inte för att man fick tidningen i brevlådan själv, trots att man betalar så dyker den inte upp, lite småsur blir man ju...

Nä, nu ska jag ta och göra lite vettiga grejer som att leta inbjudningskort på nätet till vårt bröllopp den 14/2-09

Kommentarer
Postat av: Anna & Ebba

så ni har tid att gifta er när det är melodifestivalen ;) haha



själv kommer jag att sitta å fira MIN födelsedag på läktaren i skellefteå.. :)

2008-12-29 @ 10:25:46
URL: http://mammatillebbis.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0