Måndag

Jag har blivit dålig på att blogga här sedan jag började blogga separat när de gäller hockey, familjeliv och politik, men jag ska försöka bättra mig, för min egen skull.
Idag har vi varit i Mjölby en sväng. Jag bytte mitt fotbollsspel till ett fungernade sådant. Vi fikade en sbbis och ahndlade lite mat. Resten av dagen har jag lekt med Isabella, lagat mat och spelat tv-spel, med andra ord en helt underbar dag. Camilla har fat fullt upp med en massa beställningar på banners till div. bloggar, hennes verksamhet har onekligen blivit populär men jag är inte förvånnad för hon är så jävla duktig på det.

Nu ska jag maila och blogga lite, sedan blir de lite tv-spel innan det är dags för sängen. Sopplunch i morgon.

 Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0