Nu så...

Nu har vi ätit och hunnit greja lite, hunnit andas helt enkelt... Det har en tendens att helt enkelt gå för fort för oss i den här familjen och det går från noll till hundra på en bråkdels sekund.

I dag har vi iaf haft föräldragruppen på församlingshemmet i Skänninge. Vi gjorde mackor och åt bakverk från gårdags kvällen. Det kanske inte var så väldigt många denna första gång men tillräckligt många för att få en härlig start på dagen.

Efter detta åt vi lunch på Sunrise i Skänninge innan vi drog mot Linköping för att inhandla dator, nu på hemmaplan känns köpet otroligt bra även om försäljaren på onoff var den mest okunniga  herre jag råkat på, trevlig dock.

Nu är det kväller och jag verkligen känner hur trött jag är, det v ar ett tag sen. I morgon är det fullspeckat så jag har bett Camilla om lov för att få sova ut till nio, tror det var okej, jag lär väl märka det i morgon bitti;)

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0