Skänninge kan och Skänninge vill...

Jag precis kommit hem från ett väldigt lånt, men också intressant, medlemsmöte. Jag har träffat intressanta människor och lyssnat till budget för MJölby kommun de närmsta åren. Intressant är det att man väljer att prioritera ungdomar och äldre på ett sätt som känns både nytt och förhoppningsfullt. Detta kommer gynna oss som parti på många sätt inför valet 2010.

Jag träffade också s-föreningen ordförande, Rigmor, som jag delar många åsikter med. Nu skriker sambon om kvalitetstid i soffan så de är bara att lyda. Har seminarium i Mjölby i morgon (för trettionde gången), måste upp tidigt men jag skriver en bra redogörelse och postar litte bilder när jag kommer hem.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0