Crepes och dålig sömn

Jag fick för mig att testa något jag aldrig gjort tidigare, nämnligen Crepes. Jag läste på recept.nu att an väljer fyllningen efter egen smak eller "det man råkar ha hemma" och jag valde de sistnämnda så det blev, håll i er nu, crepes med en fyllning av stekt potatis, kyckling och...wait for it... KÖTTBULLAR;)
Ja, man tager vad man haver som Kajsa Varg skulle sagt, nu står gårdagens pannkakor i ugnen med min alldeles speciella fyllning, jag ska avrapportera hur det samkade sen, jag är lite ororlig faktiskt men det är inget jämfört med vad Camilla känner nu;)

Idag har det varit en ovanligt seg dag. Jag har sovit väldigt dåligt, mycket beroende på besvikelsen kring min "film" och sen försökte jag mig på en powernap som varande i 2,5 timme varav sömnen bestod av effektivt 20 minuter med Johan Blund. Camilla skulle väcka mig efter en timme men hon "glömde bort det". Jag har aldrig haft problem med sömnen tidigare men verkar jag ha sprungit på något och när man googlar dålig sömn hittar man mycket information, men de mesta tycks handla om att man tycks har ouppklarade saker i sitt undermedvetna, hur f-n lyckas man reda upp dem om de är undermedvetena?

Nåja, nu måste jag springa och kolla mina crepes, vi hörs, I guess:)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hmm, lät ju helt klart som en intressant fyllning - hoppas det smakar!

2009-01-13 @ 17:31:51
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: malin

Låter intressant det där med crepes :)

Återkom med resultat :D

2009-01-13 @ 17:35:45
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Pia - mamma med mera

Haha vad du är rolig!!! ja det var en ny spännande maträtt. Men det är ju så man lär sig laga det allra bästa oxå!!! genom att exprimentera!!! heja heja!! =) blev det gott då??

2009-01-13 @ 22:48:32
URL: http://www.pia.sakerochting.se

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0