God förmiddag

Ja, då var det årets första söndag och det känns så där lagom segt måste man ju medge.
Jag kom i säng kring fyra i morse och tog därmed lite sovmorgon och klev inte upp före elva. I går satt jag uppe och började fippla med en hockeyblogg för att skona mina "föräldrarbloggare" från mina hockeytankar, och jag vet inte hur pass bra det blev men jag är å andra sidan igen designer men här är den iaf, det får bli som det blir:)

Idag har jag ätit för första gången på tio dagar och det var skönt, redan känns migränen som aningen lindrigare och idag lär det inte bli någon pizza utan ytterst lätt föda som soppa och vatten. Det är väldigt irriterande att det slutade på det här sättet men vad vore jag för förälder i fall jag låtit min egen beslutsamhet invalidiserat min framtid som förälder, inte särkilt smart, va?

Idag blir det lite av varje. Först och främst en massa städning för det har jag fuskat med märker jag. Sedan ska vi väl handla lite mat och slutligen laga den samma. I morgon har jag anställningsintervju och jag ska väl förbereda mig för den och så får vi se vart det slutar. Jag bör dyka in under dagen också med lite bilder och kanske en film från gårdagens "idolupplevelse"

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ja det är helt klart bättre att du är en bra pappa än att inte äta....

Vi har varit i pulkabacken idag!!! och så har vi satt ihop tvillingvagnen!!!

kramar

2009-01-04 @ 16:16:45
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0