God morgon!

God morgon:)

I natt har det inte varit mycket sömn, om jag skulle ta och gissa så kanske vi pratar om 2 timmar så nog blir det en powernap under dagen, annat är inte att vänta. Skälet till att jag sovit så lite är naturligtvis min fixidé att jag ska bli min egen filmstjärna. Idéerna om att göra en kortfilm går ju bort då jag inte kan rediger, klippa och klistra så det blir istället en massa kortfilmer och den första kan ni se här:)

Vi har hubbit käka fruskost här redan, det är sällan vi gör det innan klockan nio på morgonen men nu var vi klara innan halv nio, vilket måste vara ett rekord:) Isabella började gråta hejdlöst vid frukostbordet efter att hon käkat upp en tallrik med gröt och hon grät så knappt kunde få luft, man blev nästan orolig och till synes helt utan anledning. När hon lugnat ner sig så kunde vi konstatera att hon kissat igenom sin blöja och att det läckt igenom, för andra dagen i rad. Idag slapp vi byta sängkläderna men ändå, men undrar vad det handlar om, först tänkte man att de kunde vara att blöjan var för liten men då borde hon ju kissa igenom under dagen också, jag vet inte men vi får forska och se;)

Nu kallar köket på mig:)

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

sådär hade vi det med Novas blöjor oxå... och det visade sig att dem var för små, så prova byta upp en storlek och testa.

2009-01-13 @ 09:32:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag hulkar redan innan de ska fixa med den är foto grejen! usch

2009-01-13 @ 10:29:53
URL: http://wimsmommy.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej! Har precis hittat hit=) De beror antagligen på för små blöjor! OCh anledningen till att hon kissar egenom på natten och inte på dagen är eftersom att hon sover med samma blöja hela natten så den hinner bli full! Har vart med om de ett antal gånger sj! Så de måste ju iof inte vara blöjstorleken utan de att hon kissar mer kanske=)

2009-01-13 @ 19:40:47
URL: http://noelochmilton.blogspot.com

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0