Jag har blivit belönad med en "blogg award"

Jag har blivit belönad av Malin för mitt bloggande, jag känner mig hedrad och stolt, motiveringen får den här "lattefarsan" att gråta en skvätt och motiveringen är verkligen fin:

"Pappabloggen - Ännu en välskriven blogg som skrivs av en man. Om du ännu inte har läst hans guide till mannen om hur man beter sig runt gravida kvinnor så har du verkligen missat något. Mannen har verkligen humor!"


Ja, vad ska man säga. Jag är en "lattefarsa" med råge. Jag är mannen som tar upp hela kaféet med barnvagnen, jag skrattar högt och ofta, jag njutaer av att vara pappa, av att dricka kaffe offentligt och jag älskar att skylta med det.

Camilla gillade tydligen just detta med "lattefarsan" och gjorde en ny header åt mig och jag måste erkänna att jag gillar det;)

Men jag är fortfarande livrädd för tonårstjejer i grupp, jag möter hellre ett gäng med biffiga grabbar i en mörk tunnel mitt i natten än ett gäng med tonårstjejer mitt på dagen med tusen vittnen:)

Kommentarer
Postat av: Malin

du var verkligen värd den! :D Hoppas du får lite besökare på kuppen! :D

2009-01-08 @ 00:40:48
URL: http://moolin.se
Postat av: Agnieszka

Ja du är ju helt klart värd den nominerigen!!!!

kramar

2009-01-08 @ 10:15:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0