Lite sk(cr)eptiskt var det

Ja, men nu har vi ätit crepes med skeptisk fyllning:

Camilla sa: "Alltså det var annorlunda ,men det var ju inte spyäckligt" Hon korrigerade senare till att det var helt okej, så jag tolkar det som med beröm godkänt:)

Isabella verkade inte bry sig om att det var en skum mix, hon blev snarare irriterad över att hon bara fick en halva. Jag fotade lite av mina "underverk";)

Jag blev lite besviken över att den "crepen (crapen?)" gick sönder i ugnen, men det är väl förlåtligt kanske:)


Kommentarer
Postat av: malin

haha det var ju snällt av Camilla att säga sådär iaf ;) Måste med prova på mig det där någon dag.

2009-01-13 @ 18:19:03
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Pia - mamma med mera

Vilken skön kommentar!! det ska jag säga nästa gång min chrille lagar mat! :-D skämt å sido... om barnen äter så är det bästa betyget!! kram kram

2009-01-13 @ 22:50:11
URL: http://www.pia.sakerochting.se

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0