Men vad glad jag blir, tack;)

Jag gick och lade mig i går tidigt på morgonen och hade läst en massa mammabloggar om graviditet, något som jag verkligen gillar, människors berättelser och betraktelser kring detta med barn och tiden innan barnet föddes, men ju mer jag läser ju mindre hittar jag om vad killarna känner, tycker och tänker kring graviditeten och kanske framför allt det korkade vi pysslar med under tiden fram till graviditeten blir en fysisk liten varelse, där föddes idéen till "Guiden för Gravida Pappor". Tanken var att den här guiden kanske inte ska lära någon något nytt utan snarare bara vara en reflektion och jag hade inte väntat mig alla härliga kommentarer. Nu kommer jag naturligtvis fortätta skriva min lilla guide;)

Så om familjen är en överlägsen etta i mitt liv så är hockeyn en god två och idag får en hockeyfjant som mig orgasm;)
Jag har precis tittat på bronsmatchen mellan Ryssland och Slovakien och snart börjar finalen i JVM mellan Sverige och Kanada. Det ska vi ladda för nu, heja Sverige:)

Kul att jag fått tillbaka min prenumerant som jag förlorade under dagen, kan ju iofs ett nytt fan och då blir jag ju väldans glad också:)

Sköt om er nu alla sköna så hörs vi i morgon;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Jupp, hon brukar vara okey men ibland blir man bara galen på henne! Men mammor kanske är sånna! Jag kanske blir en sån oxå!

2009-01-06 @ 10:45:04
URL: http://wimsmommy.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det var nog inte så att du fick tillbaka din prenumerant - utan så att du fick MIG som prenumerant på din blogg som inte varit det innan ;)

2009-01-06 @ 10:49:54
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0