Tiden tickar;)

God morgon, förmiddag och eftermiddag.

Idag har det första inlägget blvit rirktigt försenat och det har naturligtvis med bloggen att göra. Igår så brakade hela bloggen ihop, ja jag vet att jag inte ska pilla så mycket eftersom jag faktiskt har en sambo som kan det här med bloggar men ibland kan man ju bara inte låta bli:)

Igår var jag på väg att sluta blogga men efter en massa fina kommentarer från mina läsare, ett och annat hot från min sambo och ett trevligt mail från Lilla Bebben så kom jag på andra tankar. Sern måste man säga att Malin och Mezzie gjorde ditt också:)

Som sagt så hände det en massa roligt igår men det kasnke roligaste ska jag berätta nu. Min blogg tillsammans med Lilla Bebben har inlett ett samarbete så förhoppningsvis kommer ni märka det i framtiden. Nu skriker och pussas Isabella här brevid om mat och eftersom jag kocken, pappan och den som faller för Isabellas gulliga trick mest och först så ska jag nu springa till köket och laga mat, det blir inget avancerat utan bara potatis och fiskpinnar (hemlagade förstås).

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nice att se att du är tillbaka :)



Fiskpinnar är inte helt fy skamm!



Kram Jenny

2009-01-10 @ 15:52:02
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Moa

svar: tack för tipset med bloggdesign, men söker bara gratis :')

2009-01-10 @ 16:03:02
URL: http://moaboaloa.blogg.se/
Postat av: saaaandra

va ska du göra ikväll ?



skriv till min blogg (:

2009-01-10 @ 17:02:30
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0