Tillbaka till jobblivet

Jag har precis klivit ur duschen efter ett jätte gräl med Camilla. Det var ganska väntat eftersom jag absolut inte är en trevlig typ utan cigaretterna, men jag försöker ett tag till med förhoppning om att det blir bättre.
Det ser ut som att jag får ge upp den där drömmen om att få vara hemmapappa och ge mig ut i 60 timmars veckor igen, börjar redan på måndag eftermiddag med första passet. Om jag fick bestämma skulle jag stanna hemma med Isabella men nu går inte det och då får jag arbeta istället, eftersom Camilla inte kan. Jag har egentligen inget emot det men det är mentalt jobbigt att veta att man förlorar massa timmar med sina barn. Hur som helst så verkar det vara en bra arbetsplats och även om det är försäljning så  vet jag att jag åtminstone kan det och att ingen kan ifrågasätta mig inom det.

Nu ska jag titta på "The MC Hammer story" på TV 400. Insåg precis att Sverige spelar samtidigt som det är körslaget i morgon, undrar hur jag övertalar Camilla att jag vill titta på hockeyn?
Det får bli morgondagens problem:)

Kommentarer
Postat av: Malin

60 timmar, det är mina takter!

2009-01-03 @ 02:47:23
URL: http://www.moolin.se

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0