Vecka 28

God morgon alla där ute:)

Idag är det måndag och för oss innebär det vecka 28 i vår graviditete, det går väldans snabbt nu och skönt är ju det. Vår vardag ser ofta ut likadan ut, vi börjar dagen med lite frukost och jag dlear ut sysslorna sen går jag och bloggar innan Camilla sätter sig för att jobba med datorn och jag tar hand om sysslorna. Allt som oftast kan man höra musik från vårt hem och idag körde vi lite rock och Isabella började "tokrocka" så nu verkar det som om vi har fått en liten rockböna, Camilla är ju en allätare och jag är gammal hiphopare så nog svider det lite men det är skönt att se när hon utvecklar egna tag som karaktiriserar henne:)

Isabella hade kissat genom allt i natt och jag menar verkligen allt, hela bodyn var blöt, alla sängkläder och madrasser var dyngsura, inte för att det är jobbigt att byta men det är så väldans sällan som det händer så när det väl händer blir man lite paff  but it´s all good in the hood;)

Nej nu måste jag ta tag i den här dagen innan den här dagen tar tag i mig;)

Ja just det, jag hörde ett rykte om att Bloglovin skulle lägga ner sin sida...

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hej igen. Vi har haft tur när det gäller barnen. Inte ofta dom kissar igenom! Fast värst är ju ändå magsjukan!! vi hade den i dec... oj vad vi slet... alla kräktes... hua! Du jag tipsade om din blogg i min blogg idag. Hoppas det var ok!!! Den är ju bara så bra juh!!! Ha en underbar dag med familjen!!!

2009-01-12 @ 11:11:22
URL: http://www.pia.sakerochting.se
Postat av: Agnieszka

Varför ska dem lägga ner sin sida för?

Idag har vi en vecka kvar till bf!

kramar

2009-01-12 @ 11:58:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Hej, nää jag hade tänkt åka till ikea faktiskt, så det bästa är om du skickar det!!!

kram

2009-01-12 @ 13:24:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0